Vítejte na stránkách obce Obec Jestřebí.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1. Název

Obec Jestřebí

2. Důvod a způsob založení


Obec Jestřebí vznikla jako územní samosprávný celek podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích, a jejím posláním je zajištění veřejné správy na svém území a výkon státní správy podle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů.

3. Organizační struktura

Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo.

4. Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Obecní úřad Jestřebí
Jestřebí 60
549 01 Nové Město nad Metují

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obecní úřad Jestřebí
Jestřebí 60
549 01 Nové Město nad Metují

4.3 Úřední hodiny

Pondělí 17:00 - 18:00

4.4 Telefoní čísla

Starosta:               731 371 167
Místostarosta:     603 870 042

4.5 Adresa internetové stránky

https://www.jestrebinadmetuji.cz

4.6 Adresa podatelny

Obecní úřad Jestřebí
Jestřebí 60
549 01 Nové Město nad Metují

Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

4.7 Adresa e-podatelny

obec@jestrebinadmetuji.cz

4.8 Datová schránka

Datová schránka:    43ga57z

5. Případné platby lze poukázat - číslo účtu

Bezhotovostně na číslo účtu:

Komerční banka, a. s.

131-2848220237/0100

V hotovosti v kanceláři OÚ

6. IČ
00272744


7. DIČ

Obec není plátcem DPH

8. Dokumenty

8.1  Seznamy hlavních dokumentů

Obecní vyhlášky jsou k dispozici v sekci úřad - obecní vyhlášky.

8.2 Rozpočet

Rozpočty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočtet obce.

9. Žádosti o informace

Postup pro získání informací je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

10. Příjem podání  a podnětů

Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.


Způsob pro podání žádosti:

1. ústně

Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách. 

Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.

2. písemně

a) Poštou na adrese:

Obecní úřad Jestřebí
Jestřebí 60
549 01 Nové Město nad Metují

b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úředních hodinách v pondělí 17:00 - 18:00

c) Přes elektronickou podatelnu na email obec@jestrebinadmetuji.cz

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.

Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.

Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.

Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů

Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/

11.2 Vydané právní předpisy

Právní předpisy obce jsou dostupné v odkazu obecní vyhlášky. 

Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě. 

12. Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

K dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žádná usnesení vydaná dle §16a odst. 7 zákona 106/1999 Sb., nebyla dosud přijata


13. Licenční smlouvy

13.1 Vzory licenčních smluv

13.2 Výhradní licence

Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.

14. Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.

Výroční zpráva obce o své činnosti v oblasti poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., jsou k dipozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací

publikováno: 16. 8. 2020 14:01,

Novinky z úřadu

obrázek nenalezen
Úřad

publikováno: 24. 10. 2024

Úřední hodiny

  • Aneta Zošiaková
  • 59
Úhrada stočného 2024
Úřad Obec

publikováno: 2. 9. 2024

Úhrada stočného 2024

  • Aneta Zošiaková
  • 227
obrázek nenalezen
Úřad Obec

publikováno: 22. 7. 2024

Uřední hodiny

  • Aneta Zošiaková
  • 178
obrázek nenalezen
Úřad Obec

publikováno: 24. 6. 2024

Bankovní účet obce

  • Aneta Zošiaková
  • 250
obrázek nenalezen
Úřad Obec

publikováno: 3. 6. 2024

Úřední hodiny

  • Aneta Zošiaková
  • 309

publikováno: 20. 5. 2024

Zrušení trvalého pobytu

Návrh na zrušení adresy místa trvalého pobytu podá oprávněná osoba na ohlašovně v místě trvalého pobytu občana, kterému má být údaj o místu trvalého pobytu zrušen.

Úřad